Administrativni poslovi

Administracija

Znate li da tvrtke u prosjeku troše i do 40% svog radnog vremena na administrativne zadatke! To je prevelik broj sati koji se mogao uložiti na poslove koji donose rast i profit. Bez obzira u kojoj branši radite, vratite si te sate i prepustite meni:

  • vođenje baze klijenata/članskog programa
  • call centar/korisničku podršku
  • unos podataka/proizvoda u sustav
  • organizaciju papirologije/emaila
  • organizaciju putovanja, domjenaka i sličnih prigoda
  • praćenje rezervacija i upita te odgovaranje na iste
  • istraživanje novih načina poslovanja
  • istraživanje mogućnosti suradnji
  • prevođenje (engleski i albanski jezik)
  • usluge osobnog asistenta
  • ostale poslove za privatne ili poslovne svrhe, po želji klijenata
Prodajne usluge

Marketing & prodaja

Ako ne ulažete u marketing i prodaju, prepuštate svoje potencijalne klijente konkurenciji. No, upravo su to najomraženije radnje mnogim poduzetnicima. Ako ih radite "na silu" ili bez dovoljnog znanja, vaši klijenti će to primijetiti. Na vrijeme angažirajte osobu koja u tome uživa jednako kao što vi uživate u svom poslu. Za vas obavljam sljedeće:

  • pisanje tekstova za webshop, blog, portal i druge potrebe
  • priprema, uređivanje i objava intervjua
  • izrada ebook-a, banera, letaka, vizitke i ostalih vizuala
  • izrada newslettera
  • izrada poslovnih ponuda i osmišljavanje maila predstavljanja
  • izrada MediaKit-a/Brand Info (korisno ako želite na jednom mjestu predstaviti svoje proizvode/usluge potencijalnim partnerima i za druge potrebe)
  • prodaja vaših proizvoda i usluga, oglasnog prostora i slično (izrada baze potencijalnih klijenata, kontaktiranje istih, follow up i drugi popratni poslovi)
  • vođenje društvenih mreža (Facebook, Instagram, LinkedIn): izrada vizuala, osmišljavanje tekstova i objava
  • DODANA VRIJEDNOST: predlaganje tema, vizuala, suradnji, mogućnosti unapređenja poslovanja uz individualne savjete
Organizacija događaja

Eventi

"Najbolji događaji su oni koji se pamte po velikim uspomenama, a ne sitnim problemima." Organizirala sam evente poput Dodjele nagrada najboljim hrvatskim poduzetnicama, brojne konferencije, manja okupljanja, members only događanja te druga poslovna i privatna događanja. Sve to omogućilo mi je da uvijek prepoznam što je najvažnije kako bi svako okupljanje prošlo odlično:

  • organizacija privatnih i poslovnih događaja svih vrsta
  • dogovaranje i rezervacija lokacije i ostale logistike
  • organizacija catering, pića, garderobe, parkinga
  • vođenje liste uzvanika i komunikacija s istima prije i nakon događaja
  • dogovaranje fotografa i snimatelja
  • dogovaranje sponzora, poklona za uzvanike, eventualne kompenzacije
  • ostali popratni poslovi
  • kroz široku mrežu poznanika u svim segmentima event industrije osiguravam da svako događanja prođe ugodno i prema očekivanjima
Niste našli uslugu koju tražite?Javite nam se i pronaći ćemo najbolju opciju za vas

Marolija, obrt za usluge i trgovinu

OIB: 19991263885

info@marolija.hr

Rudeška cesta 164, 10000 Zagreb, Croatia

Pargeo Design 2025.